FAQ - Vraag en Antwoord
Wat wilt U weten?
Elke website en elk bedrijf heeft zijn eigen regels, mogelijkheden en eigenaardigheden. Zo ook HES HaarEnStyling.
Om U wegwijs te maken binnen mijn bedrijf heb ik deze pagina gemaakt, waar U veel gestelde vragen en mijn antwoorden daarop kunt vinden. Hieronder staan een aantal snelkoppelingen waar U op kunt klikken om snel bij de juiste vragen & antwoorden te komen.
Heeft U zelf een vraag of opmerking, welke hier niet voorkomt stuurt U mij dan gerust een e-mail. Dan zal de webmaster deze aan de FAQ toevoegen.
Stuur Uw e-mail dan naar: webmaster@haarenstyling.nl met als onderwerp: FAQ pagina.
Ga direct naar het onderwerp:
Afspraak maken & Contact
Kappen & Knippen
Kosten & Betalen
Het Bedrijf
Website
Afspraak maken & Contact
-
V: Hoe kan ik een afspraak maken bij HES?
A: U kunt zowel telefonisch, per email, social media en ook het contact formulier hier op de website een afspraak maken. -
V: Hoe kom ik in contact met HES?
A: Kijk op mijn contact pagina. Daar staan alle mogelijkheden om mij te contacteren, danwel om een afspraak te kunnen maken. -
V: Wanneer kan HES mij knippen?
A: HES is in principe geopend op:- maandag: 08:30-20:00u.
- woensdag: 08:30-20:00u.
- donderdag: 08:30-20:00u.
- vrijdag: 08:30-20:00u.
Kappen en Knippen
-
V: Waar kan ik terecht om geknipt te worden?
A: HES komt in principe naar het adres van Uw keuze. -
V: Kan dit alleen bij mij thuis?
A: Nee hoor, waar U maar wilt. Als er maar stopcontacten zijn en een schoon toilet. -
V: Kunnen er meerdere personen in één afspraak gepland worden?
A: Ja, dat is geen probleem. Geef het DUIDELIJK aan bij het maken van de afspraak. -
V: Knipt HES ook kinderen, ouderen en/of gehandicapten?
A: Ja. Hier heeft HES veel ervaring mee, ik heb zelf (ge-)werkt met ouderen, kinderen en met gehandicapten in de zorg. -
V: Is het mogelijk om eerst een advies afspraak te maken?
A: Wanneer U een advies wilt, kom ik daarvoor gratis en vrijblijvend bij U langs. Dát is service. -
V: Is het mogelijk om eerst een proefkapsel te laten doen?
A: Wanneer U een afspraak heeft voor een bruidskapsel, zit hier automatisch één proefkapsel bij. Voor overige proefkapsels kunt U het beste contact met mij opnemen. -
V: Welke producten gebruikt HES?
A: Ik gebruik alleen goede en professionele producten. Het beste is voor iedereen anders, daarom gebruik ik dat wat ík het beste vindt. -
V: Kan ik de producten die HES gebruikt ook zelf aanschaffen?
A: Ja, alle producten zijn bij mij verkrijgbaar. Hiervoor geld wel het HOGE BTW tarief van 21%.
Kosten & Betalen
-
V: Wat zijn de kosten?
A: Zie de prijzen pagina op deze website. Dat is wat U betaalt. Niet meer en niet minder. -
V: Zijn er voorrijkosten?
A: In principe niet. Alleen wanneer U persé wilt afspreken buiten het verzorgingsgebied van HES, dan vraag ik een kleine tegemoetkoming in de reiskosten op basis van de kilometerprijs van €0,21. -
V: Zijn er extra kosten voor het betalen d.m.v. paypal of een overschrijving extra?
A: Nee. Zie ook de eerste vraag. -
V: Krijg ik als vaste klant een korting?
A: Nee, op dit moment nog niet. Mijn prijzen zijn laag en de service is goed. Hierdoor kan ik gewoonweg geen extra kortingen geven. -
V: Welke betalingsmogelijkheden heeft HES?
A: Contant, PIN, contactloos betalen via app, overschrijving en paypal. -
V: Geen iDeal?
A: Nee, op dit moment nog niet. Dit is wel gepland. -
V: Welke betalingsmogelijkheden heeft uw voorkeur?
A: Het makkelijkste is wanneer u het geld direct betaald per PIN of overmaakt, maar contant is ook altijd prima.
Het Bedrijf
-
V: Hoe groot is HES?
A: HES is een éénmanszaak. De website en IT-zaken worden gedaan door Frankena Computer Service. -
V: Ik ben een goede kapster/kapper. Heb jij een baan voor mij?
A: Nee op dit moment niet. Je kan wel je gegevens en CV mailen naar mij, je weet maar nooit. -
V: Gaat HES uitbreiden of blijft het een éénmanszaak?
A: Mijn doelstelling is wel om uit te breiden, dit kan uiteraard alleen als de klantenkring en het bedrijf een gezonde groei doormaken. -
V: Hoe kom ik in contact met HES?
A: Kijk op mijn contact pagina. Daar staan alle mogelijkheden om mij te contacteren, danwel om een afspraak te kunnen maken. -
V: Welk vervoermiddel gebruikt HES?
A: Mijn bedrijfsauto.
Website
-
V: Welke pagina kan ik het beste als startpagina gebruiken?
A: De nieuwspagina kunt U het beste als startpagina gebruiken. -
V: Hoe kan ik de nieuwspagina als favoriet in mijn webbrowser opslaan?
A: Ga naar de nieuwspagina, klik daarna met de rechtermuisknop in de pagina. U kunt hier kiezen voor de optie "bladwijzer opslaan als...". Nu wordt de pagina als favoriet opgeslagen in Uw webbrowser. Voor meer hulp kunt U ook hier of hier kijken. -
V: Hoe vaak wordt deze website bijgehouden?
A: Regelmatig, U kunt aan de datumlijn steeds zien wanneer een pagina of artikel aangepast is. Tevens is er nog de updates pagina waar U kunt kijken. -
V: Wat is een QR-code?
A: Een QR-code ofwel "Quick Responsecode", is een tweedimensionale streepjescode welke veel informatie kan bevatten. - V: Hoe kan ik deze QR-code gebruiken?
A: Door met Uw camera of smartphone de QR-code te scannen. Hiervoor zijn diverse applicaties beschikbaar op het internet.